:D

Igår pratade min mamma med Magdalena (hon som äger Björneröd) och sa att om de nån gång blir aktuellt att Eurania ska säljas så är vi intresserade. Men Magdalena sa att Euranias ägare har sagt att han aldrig kommer sälja sina hästar, men man vet ju aldrig, han kan ju ändra sig. Och på ett sätt är de ju också bra, för då behöver jag inte oroa mig för att hon ska försvinna i första taget. 
Så nu ska jag hitta nåt litet jobb så jag kan tjäna lite pengar så vi kan ha både Moje och Eurania :D Och se till att nån flyttar från Skogens så vi kan få stallplatsen... ;)
så om ett år kanske hon blir min
 
Det ska bli vi två, jag lovar ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hoppas verkligen att ni får köpa henne! <3

Svar: JAAAAAAAAAAAAAAA
moonjumper.blogg.se

2012-07-02 @ 19:22:35
URL: http://www.Nexthorse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0