Home!

På ett sätt är de väldigt skönt att vara hemma, för då kan man sova ordentligt på morgonen och vila ut sig. Men usch vad jag saknar Björneröd! Jag orkar inte att det är ett helt år kvar tills nästa gång :( Men under sommaren ska jag träffa några ifrån Björneröd iallafall, jag och min syster ska nog åka till Lidköping nån gång under sommaren och till Stockholm nån helg i augusti/september. Och sen ska iallafall Frida och Linnea (från stockholm) komma till oss och gå på Gbg Horse Show nästa år, och Lollo, Mattan och Becki tror jag också kommer då :) 
 
Vill ni ha en utvärdering om hur Björneröds veckan har varit? Kommentera om ni vill! :D
 
I only miss you when i'm breathing ♥
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Klart vi vill! :D

2012-07-01 @ 15:34:14
URL: http://Idaalvas.blogg.se
Postat av: Frida

Jaoooooo, såklart bästaste!!!

2012-07-01 @ 17:56:50
Postat av: Lollo

1. Ja, jag vill läsa om er underbara vecka
2. Saknar dig mycket!! <3


3. KLART SOM SJUTTON ATT VI SKA TILL GÖTEBORG HORSE SHOW!!!!!!!!!!!!!!

2012-07-02 @ 09:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0