Mot Uddevalla!

Nu äker jag nästan tillbaka till Björneröd igen.. Eller jag åker helvägs, till Uddevalla. Ylva ska antagligen hyra en häst från ett stall där och då ville hon att jag skulle följa med, och såklart att jag ställer upp ;) Så nu är de bara att hålla tummarna att det finns en bra häst som bara väntar på Ylva!
Sen i eftermiddag ska jag, Agnes, Jennifer och Ylva rida ut tillsammans. Ylva ska inte lämna Härman helt nu när hon har en annan häst, men hon ska minska väldigt mycket eftersom hon såpass stor för honom. Och jag ska rida Svea idag :)
 
Fast nu svarar inte hon som äger stället, för hon skulle kolla så de fanns nån häst till uthyrning, så vi får hoppas at hon svarar snart...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0