dagarna som gått...

Förlåt för uppdateringen har varit skit dålig, men jag har haft mycket att göra med packning och flera hästar osv. 
Jag har ridit Next hela veckan för Jenifer har ju varit borta, de har varit jätte roligt! Även om Next har varit ganska jobbig imellanåt så har han också varit vädligt duktig :) 
Om nån timme ska jag åka till min mormor och morfar och fira midsommar, de gör vi alltid varje midsommar. Hoppas att de inte börjar regna som alla väderprognoser har sagt... 
 
Hinner kanske göra ett inlägg imorgon, de beror på när vi kommer hem från mormor och morfar. men sen är jag borta hela veckan men jag har gjort några tidsinställda till er, bland annat så kommer svaren på frågestunden i mitten av veckan. Har inte svarat än men gör de imorgon :)
 
sneakpeek
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

åh min fina! Saknar honom något enormt :(<3

2012-06-22 @ 11:51:56
URL: http://www.Nexthorse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0