Planer

Godmorgon!
Tisdag- fredag denna veckan ska jag rida Next, för Jennifer (hans ägare) är på sitt land.
Nexts schema dennna veckan:
Tisdag: Dressyr i paddocken
Onsdag: Uteritt
Torsdag: Vila eller kort pass på slingan
Fredag: Uteritt

Idag skulle egentligen Ylva ha dressyr lektion för mig, men hon har blivit sjuk :( Så jag får hitta på något själv. 
Tror jag ska jobba med lite skänkelvikningar och öppna/sluta. Jag vet inte om de är bättre nu för jag har inte ridit honom på ett tag, men förut hade han lite problem i höger galoppen (iallafall för mig) för då gick han inåt och tillslut gick man på en pytteliten volt. Så om de är så fortfarande så ska jag jobba på de också. 

Efter stallet ska antagligen Nora komma till mig och så ska vi kolla på sista avsnittet Vampire Diaries, eller de är inte sista sista men de är sista på den tredje säsongen och fjärde kommer inte ut förrän i spetember :( Så hoppas att de är bra!


Fina Next ♥

Vill ni se hur Nexts farfar ser ut? Klicka HÄR isåfall :)



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Låter som ett bra schema men på fredag ska han också gå rätt lugnt! :)<3

2012-06-19 @ 15:37:04
URL: http://www.Nexthorse.blogg.se
Postat av: Nora <3

Faaan Johanna, inser du att det kanske tillochmed är längre tid än till september, för det är ju i usa som den kommer då...?!! den kmr ju alltid senare till typ sverige! :'O

Svar: fast om den kommer ut i usa i september så gör den de på den där streaming sidan vi brukar kolla på också :) tror jag iaf ;)
moonjumper.blogg.se

2012-06-20 @ 21:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0