Taggad ponny!

Igår red ju jag ut med Ylva och Nora. Asså shit va Lejka va taggad! :O Så fort jag typ försökte svänga henne eller bromsa lite så rusar hon bakåt ner i diket och hoppar och är helt galen. haha! Sen när jag skulle få henne framåt så typ fattade hon inte riktigt med en gång så hon stod och stegrade lite till men flög hon iväg, jäklar vad hon kan springa! Haha de va så himla roligt!
Idag ska jag städa och plocka lite i mitt rum, håller på och gör om lite för förut hade jag ju ett oranget bord och sånt. Riktigt snyggt ;) Haha
Sen ska jag nog också skriva upp lite saker som jag behöver köpa, för jag ska till Ullared på torsdag. Och om en vecka ska jag ju till Björneröd!! :D Så de behövs köpa in lite nya saker som jag kan ha med mig :)
Ylva ska sova hos mig inatt för på morgonen imorgon ska vi åka till stallet och hoppa på Bulycke, de tar så lång tid för Ylva att åka hemifrån sig till stallet så de är mycket enklare om hon sover hos mig. Och såklart för att de är mysigt ;)
Lilla Lejka o jag :)
image description

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: Ska lägga upp bild på pikén om datan tillåter det hahah xD<3

2012-06-17 @ 12:25:15
URL: http://nexthorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0